Աշխատանք դասարանում

Ընտրել վերնագրերից մեկը և գրել շարադրություն՝

• Նամակ

• Ի՞նչ են խոսում թռչունները

• Ո՞ր բառերն են բոլորից շատ ուրախացնում ինձ

• Ի՞նչ համ ու հոտ ունեն բառերը

• Խոսակցություն անատառում

• Իմ պապիկի պատմածը

• Երբ նորից սկսվի

• Այլ, գրե՛ք ձեր առաջարկած վերնագրով։

Նամակ

Մի տղա, մի գյուղում ուզում է նամակ ուղարկի իր ընկերին։ Այնտեղ գրում է` Սիրելի ընկեր, հուսով եմ լավես։ ես շատ եմ ուզում քո հետ հանդիպեմ նաև ուզում եմ քո նամակը ստանամը։

Հետո տղան ուզում է նամակը ուղարկել իր ընկերին, բայց չի հասցնում քանի որ իր մայրիկը կանչում է իրան ճաշելու։ Երբ ինքը վերջացրեց, գնաց նամակը ուղարկելու, բայց նամակը չկար։ Սաղ տունը նայել է։ Հանկարծ ուրիշ նամակա գալի իրա մոտը։ Այնտեղ գրված եր`

Իմ ամենա լավ ընկեր, ես լավ եմ, հուսով եմ դու էլ ես լավ։ Ես ել եմ շատ ուզում հանդիպենք իրար։

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով